Tükendi
Gelince Haber VerBu kitaptaki birer perdelik altı No Oyunu 1950-55 yılları arasında çağdaş oyunlar olarak Tokyo Tiyatrosu'nda sahneye kondu. Doğaldır ki seyirci bu çağdaşlaştırılmış No Oyunlarından geleneksel oyunlara göre çok daha etkilenmektedir. Bu altı oyun çok yetenekli bir dram yazarının zekasını ve yaratıcı gücünü ortaya koymaktadır. Mişima özgün oyunlardaki dehşet uyandıran simgesel havayı çağdaş bir ortam içinde yeniden gündeme getirmeyi başarmıştır. Anlaşılan geleneksel No Oyunlarının gerek yapısından gerekse temalarından çok etkilenmiş olan Mişima özgür bir çalışmayla oyunları çağdaşlaştırırken bu oyunları günümüz seyircisine sevdirmek amacını da taşımaktadır. Önemli olan çağdaş No Oyunlarının Japon tiyatrosuna yabancı olan seyirciler üzerinde bile kuvvetli ve vazgeçilmez bir etki yaratabilmesidir.
- Donald Keene
Barkod | 9789755102481 |
Baskı | 2 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 19,5x12,5 |
Kağıt Türü | 3. Hm. Kağıt |
Sayfa Sayısı | 147 |
Yazar | Yukio Mişima |
Çevirmen | Zeyyat Selimoğlu |
Bu kitaptaki birer perdelik altı No Oyunu 1950-55 yılları arasında çağdaş oyunlar olarak Tokyo Tiyatrosu'nda sahneye kondu. Doğaldır ki seyirci bu çağdaşlaştırılmış No Oyunlarından geleneksel oyunlara göre çok daha etkilenmektedir. Bu altı oyun çok yetenekli bir dram yazarının zekasını ve yaratıcı gücünü ortaya koymaktadır. Mişima özgün oyunlardaki dehşet uyandıran simgesel havayı çağdaş bir ortam içinde yeniden gündeme getirmeyi başarmıştır. Anlaşılan geleneksel No Oyunlarının gerek yapısından gerekse temalarından çok etkilenmiş olan Mişima özgür bir çalışmayla oyunları çağdaşlaştırırken bu oyunları günümüz seyircisine sevdirmek amacını da taşımaktadır. Önemli olan çağdaş No Oyunlarının Japon tiyatrosuna yabancı olan seyirciler üzerinde bile kuvvetli ve vazgeçilmez bir etki yaratabilmesidir.
- Donald Keene
Barkod | 9789755102481 |
Baskı | 2 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 19,5x12,5 |
Kağıt Türü | 3. Hm. Kağıt |
Sayfa Sayısı | 147 |
Yazar | Yukio Mişima |
Çevirmen | Zeyyat Selimoğlu |