Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Android Oyun Programlamaya Giriş
%2 
187,50 TL
183,75 TL

Android Oyun Programlamaya Giriş

Android Oyun Programlamaya Giriş

%2 
187,50 TL
183,75 TL
Öne Çıkan Bilgiler
Oku, İzle, Dinle, Öğren
%2 
187,50 TL
183,75 TL
Kazancınız:3,75

Tükendi

Gelince Haber Ver
Kitap Açıklaması

Mobil cihazlar günlük ve iş hayatımızda kapsamlı bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni iş alanları doğdu. Bilişim teknolojileri alanında çalışanlar bu ani ve büyük değişime hızlıca adapte olmak için adeta yarıştılar-yarışıyorlar. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de yazılım sektörünün önde gelen problemlerinin başında nitelikli eleman azlığı gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynağı ve kullanımına işaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabı hazırladık.Bu kitapta 2D grafik uygulamaları destekleyen "AndEngine" oyun motoru incelenmiştir. AndEngine Nicolas Gramlich tarafından geliştirilen açık kaynak projesidir. Kitabın yazım tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0'dır. AndEngine ile geliştireceğiniz uygulamaları tamamen Java programlama dili kullanacaksınız. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmalı ve temel Android programlama bilgisine sahip olmanız gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak geliştirilen birçok popüler oyun bulunmaktadır. Siz de 2D destekli oyunlarınızda AndEngine'i kullanabilirsiniz.• Andengine Oyun Motoru• Android SDK ve Emulatör Kurulumu• Andengine ve Box2D Kurulumu• Andengine Proje Oluşturma & Çalıştırma• Basegameactivity Sınıfı• Alan-Kamera Nesneleri• Camera Sınıfı• Boundcamera ve Camerafactory Sınıfı• Zoomcamera ve Smoothcamera Sınıfı• Scene (Sahne) Sınıfı• Camerascene Sınıfı• Engineoptions Sınıfı• Wakelockoptions Touchoptions ve Diğer Sınıflar• Görüntü Oluşturma (Resim Animasyon Metin)• Texture Sınıfı• Textureregion Sınıfı• Sprite Sınıfı• Animatedsprite Sınıfı• Görüntü Objeleri• Line ve Rectangle Kullanımı• Menü Oluşturma• Metinsel Objeler• Buildabletexture Nesnesi• Font Nesnesi• Changeabletext Nesnesi• Multi-Touch Programlama• Dokunmaları (Touch) Yönet• Sensörler• Fizik Motoru• Body Sınıfı• Contact Fixture Sınıfları• Joint Revolutejointdef Linejoint Sınıfları• Physicsworld Physicsfactory Sınıfları• Physicsconnector Physicsconnectormanager Sınıfları• Fiziksel Nesneler Hız Ağırlık ve Çarpışmalar Eklem Oluşturma

Kitap Özellikleri
Basım Yılı2015
Baskı2
Cilt DurumuKarton Kapak
DilTürkçe
Ebat15 x 21
ISBN-106055201654
Kağıt Türü1. Hm. Kağıt
Sayfa Sayısı304
favorilerime ekle
Kitap Açıklaması

Mobil cihazlar günlük ve iş hayatımızda kapsamlı bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni iş alanları doğdu. Bilişim teknolojileri alanında çalışanlar bu ani ve büyük değişime hızlıca adapte olmak için adeta yarıştılar-yarışıyorlar. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de yazılım sektörünün önde gelen problemlerinin başında nitelikli eleman azlığı gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynağı ve kullanımına işaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabı hazırladık.Bu kitapta 2D grafik uygulamaları destekleyen "AndEngine" oyun motoru incelenmiştir. AndEngine Nicolas Gramlich tarafından geliştirilen açık kaynak projesidir. Kitabın yazım tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0'dır. AndEngine ile geliştireceğiniz uygulamaları tamamen Java programlama dili kullanacaksınız. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmalı ve temel Android programlama bilgisine sahip olmanız gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak geliştirilen birçok popüler oyun bulunmaktadır. Siz de 2D destekli oyunlarınızda AndEngine'i kullanabilirsiniz.• Andengine Oyun Motoru• Android SDK ve Emulatör Kurulumu• Andengine ve Box2D Kurulumu• Andengine Proje Oluşturma & Çalıştırma• Basegameactivity Sınıfı• Alan-Kamera Nesneleri• Camera Sınıfı• Boundcamera ve Camerafactory Sınıfı• Zoomcamera ve Smoothcamera Sınıfı• Scene (Sahne) Sınıfı• Camerascene Sınıfı• Engineoptions Sınıfı• Wakelockoptions Touchoptions ve Diğer Sınıflar• Görüntü Oluşturma (Resim Animasyon Metin)• Texture Sınıfı• Textureregion Sınıfı• Sprite Sınıfı• Animatedsprite Sınıfı• Görüntü Objeleri• Line ve Rectangle Kullanımı• Menü Oluşturma• Metinsel Objeler• Buildabletexture Nesnesi• Font Nesnesi• Changeabletext Nesnesi• Multi-Touch Programlama• Dokunmaları (Touch) Yönet• Sensörler• Fizik Motoru• Body Sınıfı• Contact Fixture Sınıfları• Joint Revolutejointdef Linejoint Sınıfları• Physicsworld Physicsfactory Sınıfları• Physicsconnector Physicsconnectormanager Sınıfları• Fiziksel Nesneler Hız Ağırlık ve Çarpışmalar Eklem Oluşturma

Kitap Özellikleri
Basım Yılı2015
Baskı2
Cilt DurumuKarton Kapak
DilTürkçe
Ebat15 x 21
ISBN-106055201654
Kağıt Türü1. Hm. Kağıt
Sayfa Sayısı304
Benzer Ürünler
Python ile Soru Çözüm Kitabı
%14
220,00 TL
189,20 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Elektrik Elektronik Mühendisliği Seti (5 Kitap Takım)
%2
1.687,50 TL
1.653,75 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
R ile Programlama ve Makine Öğrenmesi
%14
370,00 TL
318,20 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
C/C++ Programlama
%2
312,50 TL
306,25 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
İşletim Sistemleri Güvenliği
%35
161,00 TL
104,65 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Derin Java 9
%14
265,00 TL
227,90 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
PowerShell
%13
80,00 TL
69,60 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
AngularJS
%0
200,00 TL
200,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Go Programlama
%0
100,00 TL
100,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
MongoDB
%0
250,00 TL
250,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
MS Office 2013
%10
195,00 TL
175,50 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.