Tükendi
Gelince Haber VerBİRİNCİ BÖLÜM Temel Kavramlar Ses Tını Gürlük Sesin Yayılması Sesin Yüksekliği Nota Porte ve Anahtarlar Ölçü Süre Değerleri Notalar Bağlar Çoğaltma Noktası Fermata Suslar Değiştirici İşaretler Diyez Bemol Naturel Çift Diyez Çift Bemol İKİNCİ BÖLÜM Tampere Sistem Aralıklar Melodik Aralık Armonik Aralık Diyatonik Aralık Kromatik Aralık Anarmonik Aralık Aralıkların Sayılması ÜÇÜNCÜ BÖLÜM Zamanlar Basit Zamanlar Birleşik Zaman Karma Zaman DÖRDÜNCÜ BÖLÜM Tekrar İşaretleri Ölçü Tekrarı Röpriz Segno (Senyö) Dolap Da Capo Al Fine (De kapo el fine) Da Capo Al Coda (De kapo el koda) Dal Segno Al Fine (De senyö el fine) Dal Segno Al Coda (De senyö el koda) BEŞİNCİ BÖLÜM Diziler Majör Dizi Minör Dizi Doğal Minör Dizi Armonik Minör Dizi Melodik Minör Dizi İlgili Majör ve Minörler Modal Diziler ALTINCI BÖLÜM Akorlar Majör Akor Minör Akor Augmented (Artık beşli) Akor Diminished (Eksik beşli) Akor Ana ve Yan Derece Akorları Popüler Müzikte Kullanılan Akorlar YEDİNCİ BÖLÜM Kadans Tam Otantik Kadans (Perfect authentic cadance) Yarı Otantik Kadans (Imperfect authentic cadance) Plagal Kadans (Amen Cadance) Yarım Kadans (Half imperfect Cadance) Kırık Kadans (Interrupted Cadance) SEKİZİNCİ BÖLÜM Ton Değişimi DOKUZUNCU BÖLÜM Aktarım (Transposition) ONUNCU BÖLÜM Terimler Gürlük Terimleri İfade (Artikülasyon) Terimleri Legato StaccatoSpicattoAccent (Vurgu)Marcato (Markato)TenutoHız TerimleriONBİRİNCİ BÖLÜMKüçük Notalar Süslemeler ve Diğer SimgelerKüçük Notalar ve Süslemeler 85Nota yazımında kullanılan diğer simgelerPedal Pedalı Kaldır Arpeggio (arpej)8va (Ottava alta)8vb (Ottava basso)15va15vbKaynaklarSolfej Alıştırmaları
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2020 |
Baskı | 1 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 13,5 x 21 |
ISBN-10 | 6052588567 |
Kağıt Türü | 1. Hm. Kağıt |
Sayfa Sayısı | 116 |
BİRİNCİ BÖLÜM Temel Kavramlar Ses Tını Gürlük Sesin Yayılması Sesin Yüksekliği Nota Porte ve Anahtarlar Ölçü Süre Değerleri Notalar Bağlar Çoğaltma Noktası Fermata Suslar Değiştirici İşaretler Diyez Bemol Naturel Çift Diyez Çift Bemol İKİNCİ BÖLÜM Tampere Sistem Aralıklar Melodik Aralık Armonik Aralık Diyatonik Aralık Kromatik Aralık Anarmonik Aralık Aralıkların Sayılması ÜÇÜNCÜ BÖLÜM Zamanlar Basit Zamanlar Birleşik Zaman Karma Zaman DÖRDÜNCÜ BÖLÜM Tekrar İşaretleri Ölçü Tekrarı Röpriz Segno (Senyö) Dolap Da Capo Al Fine (De kapo el fine) Da Capo Al Coda (De kapo el koda) Dal Segno Al Fine (De senyö el fine) Dal Segno Al Coda (De senyö el koda) BEŞİNCİ BÖLÜM Diziler Majör Dizi Minör Dizi Doğal Minör Dizi Armonik Minör Dizi Melodik Minör Dizi İlgili Majör ve Minörler Modal Diziler ALTINCI BÖLÜM Akorlar Majör Akor Minör Akor Augmented (Artık beşli) Akor Diminished (Eksik beşli) Akor Ana ve Yan Derece Akorları Popüler Müzikte Kullanılan Akorlar YEDİNCİ BÖLÜM Kadans Tam Otantik Kadans (Perfect authentic cadance) Yarı Otantik Kadans (Imperfect authentic cadance) Plagal Kadans (Amen Cadance) Yarım Kadans (Half imperfect Cadance) Kırık Kadans (Interrupted Cadance) SEKİZİNCİ BÖLÜM Ton Değişimi DOKUZUNCU BÖLÜM Aktarım (Transposition) ONUNCU BÖLÜM Terimler Gürlük Terimleri İfade (Artikülasyon) Terimleri Legato StaccatoSpicattoAccent (Vurgu)Marcato (Markato)TenutoHız TerimleriONBİRİNCİ BÖLÜMKüçük Notalar Süslemeler ve Diğer SimgelerKüçük Notalar ve Süslemeler 85Nota yazımında kullanılan diğer simgelerPedal Pedalı Kaldır Arpeggio (arpej)8va (Ottava alta)8vb (Ottava basso)15va15vbKaynaklarSolfej Alıştırmaları
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2020 |
Baskı | 1 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 13,5 x 21 |
ISBN-10 | 6052588567 |
Kağıt Türü | 1. Hm. Kağıt |
Sayfa Sayısı | 116 |