Tükendi
Gelince Haber VerC++ Nesneye Yönelimli (Object-Oriented) bir programlama dilidir. Dilimiz; grafik oyun fizik istatistik finans işletim ve gömülü sistemleri mobil programlama network ve daha nice yazamadığımız alanda kullanılmaktadır. Nesne Yönelimli programlama gerektiren (sınıf temelli) problemler için çok önemli ve bir ön aşama olan bilgileri içeren eserimizin programlama kabiliyetleri açısından okurların bilgi seviyelerini sınamalarını sağlamasına ve kendilerini geliştirmelerine vesile olacaktır. • Bilgisayar Nedir? • Algoritma ve Kod Geliştirme • C ve C++ Tarihçesi • C++ ile temel programlama bileşenleri • Sözdizimi (Syntax) Kuralları • Operatörler • Seçme Komutları • Tekli Seçme Komutu: if • İkili Seçme Komutu: if-else • Çoklu Seçme Komutu: if - else if - else • Switch-Case Komutu • Döngü Komutları • Fonksiyonlar • Yapılar (Struct) • Kelime Sıralama • Bowling Puanı • Roma Rakamı • İki Nokta Arası Uzaklık • Araba Modelleme (Struct-Yapı Kullanımı) • İşaretçiler (Pointers) • EBOB ve EKOK Bulma • Saat Modelleme • Saat Modelleme • Bilgisayar Modelleme • Fiyat Performans • Riemann Serisi • Öğrenci Notlandırma • Artık Yıl Hesabı • Üçgensel Sayılar • 3*3'lük Matrisin Tersini Bulma • İkinci Dereceden Denklemlerin Kökünü Bulma • Linux ve Windows İçin Web Sitesi Engelleme • Hastane Otomasyon Sistemi • Kelime Köken Testi • Farklı Dosyalardan Okunan Sıralı Sayıları Sıralama • Binary Sayıya Çevirme • Dudeney'in İnekleri • Hicri Miladi Takvim Çevirici • Şifreleme ve Şifre Çözme • Vektör Kullanımı
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2019 |
Baskı | 3 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 15 x 21 |
ISBN-10 | 6059118705 |
Kağıt Türü | 1. Hm. Kağıt |
Sayfa Sayısı | 256 |
C++ Nesneye Yönelimli (Object-Oriented) bir programlama dilidir. Dilimiz; grafik oyun fizik istatistik finans işletim ve gömülü sistemleri mobil programlama network ve daha nice yazamadığımız alanda kullanılmaktadır. Nesne Yönelimli programlama gerektiren (sınıf temelli) problemler için çok önemli ve bir ön aşama olan bilgileri içeren eserimizin programlama kabiliyetleri açısından okurların bilgi seviyelerini sınamalarını sağlamasına ve kendilerini geliştirmelerine vesile olacaktır. • Bilgisayar Nedir? • Algoritma ve Kod Geliştirme • C ve C++ Tarihçesi • C++ ile temel programlama bileşenleri • Sözdizimi (Syntax) Kuralları • Operatörler • Seçme Komutları • Tekli Seçme Komutu: if • İkili Seçme Komutu: if-else • Çoklu Seçme Komutu: if - else if - else • Switch-Case Komutu • Döngü Komutları • Fonksiyonlar • Yapılar (Struct) • Kelime Sıralama • Bowling Puanı • Roma Rakamı • İki Nokta Arası Uzaklık • Araba Modelleme (Struct-Yapı Kullanımı) • İşaretçiler (Pointers) • EBOB ve EKOK Bulma • Saat Modelleme • Saat Modelleme • Bilgisayar Modelleme • Fiyat Performans • Riemann Serisi • Öğrenci Notlandırma • Artık Yıl Hesabı • Üçgensel Sayılar • 3*3'lük Matrisin Tersini Bulma • İkinci Dereceden Denklemlerin Kökünü Bulma • Linux ve Windows İçin Web Sitesi Engelleme • Hastane Otomasyon Sistemi • Kelime Köken Testi • Farklı Dosyalardan Okunan Sıralı Sayıları Sıralama • Binary Sayıya Çevirme • Dudeney'in İnekleri • Hicri Miladi Takvim Çevirici • Şifreleme ve Şifre Çözme • Vektör Kullanımı
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2019 |
Baskı | 3 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 15 x 21 |
ISBN-10 | 6059118705 |
Kağıt Türü | 1. Hm. Kağıt |
Sayfa Sayısı | 256 |