Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Dijital Oyunlar 2.0 Oynanış ve Kimlik
%14 
335,00 TL
288,10 TL

Dijital Oyunlar 2.0 Oynanış ve Kimlik

Dijital Oyunlar 2.0 Oynanış ve Kimlik

%14 
335,00 TL
288,10 TL
%14 
335,00 TL
288,10 TL
Kazancınız:46,90

Tükendi

Gelince Haber Ver
Kitap Açıklaması

Oyun ve özellikle de dijital oyun dünyasında kimlik her daim tartışmalı bir konu olmuştur. Oyun ve oyuncu oyuncu ve avatar oyun ve avatar arasındaki ilişki birçok şekilde karşımıza çıkar. Özellikle gelişen grafik teknolojisi ile varlık olgusunun giderek arttığı dijital oyun dünyasında başta FPS kamera açısı olmak üzere VR teknolojilerin de desteği ile "orada olma" hissiyatı her geçen gün daha da ilerlemektedir.

"Bulunuşluk" ve "sarmalanma" olguları geliştikçe oyunlardaki temsiliyetler ve bu temsiliyetlerin oyunlar içerisindeki konumlanmaları ve daha da önemlisi oyuncuya olan etkileri büyük oranda artış göstermiştir. Kimlik şüphesiz 20 ve 21. yüzyılın en önemli başlıklarından birisi olarak karşımıza çıkmaktadır. Özellikle postyapısalcı düşüncenin ön planda olduğu bu dönemde başta Fransız düşünürler tarafından ele alınan kimlik konusu hem analog hem de dijital oyun dünyasına da etki etmektedir.
Dijital Oyunlar 2.0: Oynanış ve Kimlik isimli bu kitap 80'li yılardan beri farklı sebepler ve aralıklarla değişen oyuncu kimliğini anlamak oyuncu kimliğinin tarihsel bağlarını analiz etmek farklı metodolojiler ile oyuncu kimliğini araştırmak ve oyun ile oyuncu arasındaki ilişkiyi kimlik üzerinden analiz etmeyi hedeflemektedir.

Kitap Özellikleri''''''''
Barkod9786254274978
Basım Yılı2023
Cilt DurumuKarton Kapak
DilTürkçe
Ebat13,5 x 21,5
Kağıt Türü1. Hm. Kağıt
Sayfa Sayısı376
favorilerime ekle
Kitap Açıklaması

Oyun ve özellikle de dijital oyun dünyasında kimlik her daim tartışmalı bir konu olmuştur. Oyun ve oyuncu oyuncu ve avatar oyun ve avatar arasındaki ilişki birçok şekilde karşımıza çıkar. Özellikle gelişen grafik teknolojisi ile varlık olgusunun giderek arttığı dijital oyun dünyasında başta FPS kamera açısı olmak üzere VR teknolojilerin de desteği ile "orada olma" hissiyatı her geçen gün daha da ilerlemektedir.

"Bulunuşluk" ve "sarmalanma" olguları geliştikçe oyunlardaki temsiliyetler ve bu temsiliyetlerin oyunlar içerisindeki konumlanmaları ve daha da önemlisi oyuncuya olan etkileri büyük oranda artış göstermiştir. Kimlik şüphesiz 20 ve 21. yüzyılın en önemli başlıklarından birisi olarak karşımıza çıkmaktadır. Özellikle postyapısalcı düşüncenin ön planda olduğu bu dönemde başta Fransız düşünürler tarafından ele alınan kimlik konusu hem analog hem de dijital oyun dünyasına da etki etmektedir.
Dijital Oyunlar 2.0: Oynanış ve Kimlik isimli bu kitap 80'li yılardan beri farklı sebepler ve aralıklarla değişen oyuncu kimliğini anlamak oyuncu kimliğinin tarihsel bağlarını analiz etmek farklı metodolojiler ile oyuncu kimliğini araştırmak ve oyun ile oyuncu arasındaki ilişkiyi kimlik üzerinden analiz etmeyi hedeflemektedir.

Kitap Özellikleri''''''''
Barkod9786254274978
Basım Yılı2023
Cilt DurumuKarton Kapak
DilTürkçe
Ebat13,5 x 21,5
Kağıt Türü1. Hm. Kağıt
Sayfa Sayısı376
Çok Satanlarda Kampanya
Islami Hayat / Ayet ve Hadislerle (4 Cilt)
%63
1.600,00 TL
599,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Bağırmayan Anneler
%38
250,00 TL
155,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Bilim Tarihi Sohbetleri
%38
220,00 TL
136,40 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Benzer Ürünler
Dinler ve Transhümanizm
%0
143,00 TL
143,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Kampüs Rekreasyonu
%2
260,00 TL
254,80 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Hayvan Beslemede Güncel Yaklaşımlar 1
%2
480,00 TL
470,40 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Terapi Olarak Okumak
%18
200,00 TL
164,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Çocuklarda Nörolojik Gelişim
%18
240,00 TL
196,80 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
Yaşlılarla Psikoterapi
%18
450,00 TL
369,00 TL
Favorilerime Ekle Sepete Ekle
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.