Tükendi
Gelince Haber Ver"Oysa sanat içinde saklı farklılıkla gündelik gerçekliğe hicivle baktığında şeytan sanatçının yanındadır. Pacho Rada'yı öldüremeyen şeytan onun akordeonunu kutsamıştır." Nurçay Türkoğlu "Küreselleşmeye postmodernizme ve medya temsillerine dayalı dünyada; 'gerçek' arayışına 'negatif aşkınlık'a ütopyan enerjiye ve eleştirel boyuta sahip temsil biçimlerine ihtiyaç var." Süreyya Çakır "Khalili bir teknolojik dönüşüm sürecinde olduğumuzu ifade eder. Önümüzdeki sürecin seyrini belirleyecek ve bu sorunun yanıtını verecek olan yarının sinemasıdır. " Senem Duruel Erkılıç "Fotoğraf yeniliklerle gelişiyor dolayısıyla gerçekliğimiz günümüzde yine görüntü üreten/saptayan makineler tarafından üretiliyor ve çoğaltılıyor. Yarın da öyle olacak!" Hakan Erkılıç"Mimari tasarımlar çevreye duyarlı olarak gerçekleştirilmek zorunda. 'Ekolojik Mimarlık' ya da 'ekolojik planlama' 'çevre dostu yapı' gibi kavramlar uygulamada etkin olarak yer almalı." Işık Akın"Dinleyicilerin ve müzisyenlerin bir tür simbiyotik ilişki olarak da adlandırılabilen birbirleriyle olan etkileşimi müziğin olağan sınırların ötesine geçmesine aşkınlaşmasına yol açan bir atmosfer yaratmaktadır." Bilge Gürsoy "Tiyatro yazarlarının toplumdaki değişim ve dönüşümleri gözlemlemesi 'belleğine kazıması' ve mutlaka yazması gerekir. Aksi halde bu geleneksizlik sürer gider." Cezmi Koca"Modern insanın programlanmış klişe hayatına tezat olarak sanat insanın ele geçirilemez olan 'benliğini' bulmaya ya da korumaya çalışır." Füsun Çağlayan"Sanat bugün vazgeçilmezliğini korumakta zenginliği ve organikliği ile pek çok insan için bir umut alanı olma potansiyelini sürdürmektedir." Mukadder Çakır Aydın
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2009 |
Baskı | 1 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 13,5 x 19,5 |
ISBN-10 | 9753902403 |
Kağıt Türü | Kitap Kağıdı |
Sayfa Sayısı | 272 |
"Oysa sanat içinde saklı farklılıkla gündelik gerçekliğe hicivle baktığında şeytan sanatçının yanındadır. Pacho Rada'yı öldüremeyen şeytan onun akordeonunu kutsamıştır." Nurçay Türkoğlu "Küreselleşmeye postmodernizme ve medya temsillerine dayalı dünyada; 'gerçek' arayışına 'negatif aşkınlık'a ütopyan enerjiye ve eleştirel boyuta sahip temsil biçimlerine ihtiyaç var." Süreyya Çakır "Khalili bir teknolojik dönüşüm sürecinde olduğumuzu ifade eder. Önümüzdeki sürecin seyrini belirleyecek ve bu sorunun yanıtını verecek olan yarının sinemasıdır. " Senem Duruel Erkılıç "Fotoğraf yeniliklerle gelişiyor dolayısıyla gerçekliğimiz günümüzde yine görüntü üreten/saptayan makineler tarafından üretiliyor ve çoğaltılıyor. Yarın da öyle olacak!" Hakan Erkılıç"Mimari tasarımlar çevreye duyarlı olarak gerçekleştirilmek zorunda. 'Ekolojik Mimarlık' ya da 'ekolojik planlama' 'çevre dostu yapı' gibi kavramlar uygulamada etkin olarak yer almalı." Işık Akın"Dinleyicilerin ve müzisyenlerin bir tür simbiyotik ilişki olarak da adlandırılabilen birbirleriyle olan etkileşimi müziğin olağan sınırların ötesine geçmesine aşkınlaşmasına yol açan bir atmosfer yaratmaktadır." Bilge Gürsoy "Tiyatro yazarlarının toplumdaki değişim ve dönüşümleri gözlemlemesi 'belleğine kazıması' ve mutlaka yazması gerekir. Aksi halde bu geleneksizlik sürer gider." Cezmi Koca"Modern insanın programlanmış klişe hayatına tezat olarak sanat insanın ele geçirilemez olan 'benliğini' bulmaya ya da korumaya çalışır." Füsun Çağlayan"Sanat bugün vazgeçilmezliğini korumakta zenginliği ve organikliği ile pek çok insan için bir umut alanı olma potansiyelini sürdürmektedir." Mukadder Çakır Aydın
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2009 |
Baskı | 1 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 13,5 x 19,5 |
ISBN-10 | 9753902403 |
Kağıt Türü | Kitap Kağıdı |
Sayfa Sayısı | 272 |