Tükendi
Gelince Haber VerBu kitap Unreal Engine 4 oyun motorunu kullanmaya başlayacak olan geliştiricilere yönelik bir yol gösterici kılavuz olarak hazırlanmıştır. Kitap boyunca Unreal Engine 4'ün başlangıç seviyesinden ileri seviye uygulamalara doğru bir anlatım izlenmiştir. Bu nedenle ister ilk oyun motoru deneyimi olacak geliştiriciler isterse de farklı bir oyun motorundan Unreal Engine 4'e geçiş yapmak isteyen geliştiriciler kitabı kolaylıkla takip edebilirler.Kitap içeriğinde anlatılan tüm konular projeler de uygulanmış ve nasıl kullanıldıkları gösterilmiştir. Kitap ile birlikte gelen örnek projeler bu uygulamaların her detayına erişme imkanını okuyucularımıza sunmaktadır.• Oyun Motoru Kavramı• Unreal Engine 4 Editörü ve Kullanım İpuçları• Bsp Geometrileri• Paint Aracı• Landscape Aracı• Foliage Aracı• Content Browser Kullanımı• Texture'lar• Material'lar• Shader'lar• Mesh'ler• Particle Kullanımı• Işıklandırma• Blueprints ve Görsel Programlama• Matinee Aracı• Level Streaming• Programlama• Örnek Proje Oluşturma• Proje Çıktısı Oluşturma
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2017 |
Baskı | 3 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 15 x 21 |
ISBN-10 | 6055201647 |
Kağıt Türü | 1. Hm. Kağıt |
Sayfa Sayısı | 264 |
Bu kitap Unreal Engine 4 oyun motorunu kullanmaya başlayacak olan geliştiricilere yönelik bir yol gösterici kılavuz olarak hazırlanmıştır. Kitap boyunca Unreal Engine 4'ün başlangıç seviyesinden ileri seviye uygulamalara doğru bir anlatım izlenmiştir. Bu nedenle ister ilk oyun motoru deneyimi olacak geliştiriciler isterse de farklı bir oyun motorundan Unreal Engine 4'e geçiş yapmak isteyen geliştiriciler kitabı kolaylıkla takip edebilirler.Kitap içeriğinde anlatılan tüm konular projeler de uygulanmış ve nasıl kullanıldıkları gösterilmiştir. Kitap ile birlikte gelen örnek projeler bu uygulamaların her detayına erişme imkanını okuyucularımıza sunmaktadır.• Oyun Motoru Kavramı• Unreal Engine 4 Editörü ve Kullanım İpuçları• Bsp Geometrileri• Paint Aracı• Landscape Aracı• Foliage Aracı• Content Browser Kullanımı• Texture'lar• Material'lar• Shader'lar• Mesh'ler• Particle Kullanımı• Işıklandırma• Blueprints ve Görsel Programlama• Matinee Aracı• Level Streaming• Programlama• Örnek Proje Oluşturma• Proje Çıktısı Oluşturma
Kitap ÖzellikleriBasım Yılı | 2017 |
Baskı | 3 |
Cilt Durumu | Karton Kapak |
Dil | Türkçe |
Ebat | 15 x 21 |
ISBN-10 | 6055201647 |
Kağıt Türü | 1. Hm. Kağıt |
Sayfa Sayısı | 264 |